Sevgili 22dakika’lılar,
Bu yazıda önümüzdeki günlerde 22dakika’da yayına girecek olan, onayda bekleyen bildirileri ve rezervasyonları listeliyoruz. İlgili bildiri yayına girdikten sonra kaldırıyoruz.
Onayda bekleyenler:
Bir yazar aynı anda en fazla 3 tane yazı rezerve edebilir. Rezervasyon süresi ise 3 ayı geçmemelidir. Süresi dolan ve ancak tarafımıza ulaşmayan rezervasyonlarda diğer yazarlarımıza o yazıya talip olma hakkı doğar.
Rezerve edilenler:
- aserat: Mira: Her Şey Yolundaymış Gibi tanıtımı (04.03)
- okakacukaka: Half Man tanıtımı (31.03)
- necdetcem7: Detective Hole tanıtımı (02.04)
- aserat: Big Mistakes tanıtımı (09.04)
- hayrola11: Rooster tanıtımı (02.05)
- hayrola11: IT: Welcome to Derry tanıtımı (02.05)
- okakacukaka: Spider-Noir tanıtımı (02.05)
- okakacukaka: Cape Fear tanıtımı (01.06)
- abidin77: Little House on the Prairie tanıtımı (12.06.2026)
Not: Yazmayı planladığınız bildirileri alttaki yorumlarda paylaşırsanız, bildirinizi rezervasyon kısmına adınıza not düşeriz, böylece aynı anda aynı konuda birden fazla bildiri hazırlayan ve üst üste binen olmaz.
yorumlar
@necdet @okaka ikinize de kolay gelsin
2016 People’s Choice Ödülleri’nde Adaylar Belli Oldu hazır. Yalnız dizileri linkledim, oyuncuları linkleyemedim çok uzundu, O da çalışmayınca
Eğer sorun olursa yinede düzeltirim.
Teşekkürler @purga
Yazarlara seslenmek için en uygun yer burası sanırım.
Yazılarınızda tablo kullanırken istediğiniz gibi olmadığında bana özelden mesaj atın. Ben düzeltirim.
@necdetcem7 : Oyuncu bağlantılarını yine O ile ekle. Elbet düzelir onlar.
The Last Kingdom’da karakterler 4.bölüm sonunda kafamda oturmuştu anca yani pek mümkün değildi bende ikinizden bekliyordum yazılmasını
Bende baktım sizden ses yok alayım dedim.
Kalplerimiz birmiş. 
The Walking Dead Karakterlerini onaya gönderdim
Flash incelemesi çöpte. Çıkmayacak 22de.
Şimdi geliyordum sormaya. Benim adaylar yazısı engel olmadı demi
aaa haayırdır yav
Ben gününde yazı yayınlansın istiyorum, hiçbir editöre de silah zoruyla diziyi izletmek istemiyorum. Ya da izlemeden yazıyı okuyup spoiler yemelerini istemiyorum. İsteyen güncel olarak blogumdan takip edebilir. 22deki inceleme yazılarımın ömrü buraya kadarmış.
dediğin gibi ona yapabileceğimiz çok bir şey yok. ben hala izlemedim yarına kalcak ikisi de muhtemelen. ama bunda da alınılcak bir şey yok. insanlar bugün okumaz yarın okur. çok da şart değil izler izlemez incelemenin gelmesi.
Konu büyüsün istemiyorum. Herkese iyi geceler.
2 anime tanıtımı yazıp göndereceğim aksilik çıkmazsa. Şurada bahsettim.
Charlotte tanıtımı hazır efem.
TWD’nin karakterlerinin çizgi roman görünüşlerini yaptık. Birde çizgi roman ile dizi arasındaki farklar yazısı yapsam mı? Ne dersiniz?
O spoiler’a girer, ben okumayı tercih etmem sanırım, ama meraklısı vardır illâki sen bilirsin.
Ben okurum açıkçası. Zaten tepesine mecburen spoiler ibaresi koyacağız. O tarzda bir yazıyı okuyacak da zaten bilinçli okur diye düşünüyorum.
Son fikir nedir ey ahali? TWD’de çizgi roman ile dizi arasındaki farklar yazısını hazırlayayım mı? Cumartesiye kadar bi fikir belirtirseniz ona göre hareket ederim
Bence olur.
Yahu yaz. Zaten ne sakıncası var ki anlamadım ben.
Yaz, bir zararı olmaz
Yazmaya başladım yavaş yavaş. Güzel birşeyler ortaya çıkacağını düşünüyorum. Yarın olmasa bile Cuma onaya göndermeye çalışırım
kolay gelsin ve eline sağlık şimdiden
TWD yazısını onaya gönderdim
Damadııın annesindeeeen… Life In Pieces tanıtımı geliyor. (başka niyetlenen varsa haber edeyim dedim.)
Gelinin kuzeninden de bir ara Casual tanıtımı gelecek.
Ve sahneye assolist olarak Rokka No Yuusha çıkıyor! Yarın bitirir gönderirim.
Rokka hazır. Galiba en uzun anime tanıtımım oldu.
Flesh & Bone tanıtımı boynumun borcu oldu.
Flashpoint’un tanitimini almak isterim eger itiraz eden yoksa.
Aaa oley!
Al al.
İlk yazın hayırlı olsun şimdiden.
Tesekkurler. Ilk olacagi icin editorlere cok is dusebilir
Sen bir içine gir de, gerisine sonra bakarız
Gerekirse Postane’den kapın aşınır zaten 
Türkçe klavyen vardır inşallah Ferdi
@dkamoy günlerdir sezonu bitir de bir şeyler yaz diye bekliyorum.
Sonradan ek: Gördüm final yorumunu. Geriden gelmek kötü bir şey.
@necdetcem7 : Son 2 bölüme kadar ucunun açık bitip bitmemesi umrumda diildi. Ama 7. bölümde anladım ki açık bir uca hiç hazır diilmişim.
Purga: Turkce klavyem yok
Tamamdir AytacKara.
Buyuk ihtimalle yarin yollarim yaziyi.
Daha önce sadece tv’de birazcık izlediğim The Simpsons’ a tanıtım yazmayı düşünüyorum. Ne zaman yazarım bi fikrim yok. Yavaş yavaş birşeyler oluşturucam. Böylece 3 büyük animasyonu tamamlayacağım
Tanitim hazir fakat henuz gonderemiyorum. 3 tane karakterde sorunum var. Iki tanesinde ismini biraz daha alta kaydirmaya calistim fakat bir turlu kaymiyor on izleme de. Diger karakterimin de hem resmi hemde ismi falan asaga kaymali ama kaymiyor. Bir turlu olmadi. Bu sekil gondersem editorler orayi duzeltebilirlermi? Ben beceremedim cunku.
Hallederiz sen gonder
Flashpoint tanitimi onaya gonderildi. Hadi hayirli ugurlu olsun
The Simpsons tanıtımını tamamladım. Yarın onaya göndericem
Flash – Arrow crossover’ı için çok kapsamlı bir inceleme yazcağım gibi, ikisinin de bölümlerini izleyip ortak inceleme yazarım. Muhtemelen Cumaya falan sarkar. Tabii daha 2 hafta var ama haber edeyim dedim.
@itsmypurgatory tamam ama bu hafta ki bölümleri için de yaz bence THE FLASH bu hafta ki bölüm güzeldi Arrow da güzeli olacak gibi bu sefer gelen fragman da ve resimler de anladım kadar ile :mrgreen:
Valla daha izlemedim de “güzel” bölümlere yazmıyorum. Üzerinde konuşulacak şeyler olunca yazıyorum. Mesela geçen bölümü çok beğenmiştim Flash’ın ama yazılacak pek bir şey yoktu.
Dediğim gibi konuşulacak şey çoksa yazarım yarına
Snow White with the Red Hair anime tanıtımı onaya gönderildi
Kış animeleri yazısı hazır efem. Aylarca sürdü hazırlaması XD