Sevgili 22dakika’lılar,
Bu yazıda önümüzdeki günlerde 22dakika’da yayına girecek olan, onayda bekleyen bildirileri ve rezervasyonları listeliyoruz. İlgili bildiri yayına girdikten sonra kaldırıyoruz.
Onayda bekleyenler:
Bir yazar aynı anda en fazla 3 tane yazı rezerve edebilir. Rezervasyon süresi ise 3 ayı geçmemelidir. Süresi dolan ve ancak tarafımıza ulaşmayan rezervasyonlarda diğer yazarlarımıza o yazıya talip olma hakkı doğar.
Rezerve edilenler:
- aserat: Mira: Her Şey Yolundaymış Gibi tanıtımı (04.03)
- okakacukaka: Half Man tanıtımı (31.03)
- necdetcem7: Detective Hole tanıtımı (02.04)
- aserat: Big Mistakes tanıtımı (09.04)
- hayrola11: Rooster tanıtımı (02.05)
- hayrola11: IT: Welcome to Derry tanıtımı (02.05)
- okakacukaka: Spider-Noir tanıtımı (02.05)
- okakacukaka: Cape Fear tanıtımı (01.06)
- abidin77: Little House on the Prairie tanıtımı (12.06.2026)
Not: Yazmayı planladığınız bildirileri alttaki yorumlarda paylaşırsanız, bildirinizi rezervasyon kısmına adınıza not düşeriz, böylece aynı anda aynı konuda birden fazla bildiri hazırlayan ve üst üste binen olmaz.
yorumlar
Ön tanıtım yapacaksa senin dediğin gibi yapabilir ama diziyi izleyip de yapacaksa o ön tanıtıma girmez zaten. Diziyi izlemeden beğenip, beğenmeyeceğimizi bilemeyiz pek.
Real’in fikrini dün ben de bir dile getirip kendi kendimi ön tanımlar ne olacak diye çürüttüydüm. Bence de isteyen ön tanıtım yazabilmeli açıkçası.
Tabii söylemesi ayıp 4 ay önceden rezervasyon da biraz garip kaçmıyor değil. Ne bileyim önce bir fragmanı çıksın, hiç değilse başlama tarihi falan belli olsun bari. Yangından mal da kaçırmıyoruz sonuçta, bir şekilde herkes anlaşıyor.
Mesela Jessica Jones yazısının yayına girişi 5 Kasım, sırada beklemesini de saysan o bize Ekim’de gelmiştir. Dizinin ilk bölümünün çıkışı 20 Kasım. Her ne kadar az bile olsa bu tarzda tanıtım yazılarıçıkıyor mesela. Ondan ilk bölüm olayı konuyu biraz karıştırıyor
30 Ekim’de yazmışım Jessica’yı. Baktım şimdi. Aylar önce değil yani, 2 hafta öncesinde girmiş yayına.
Fakat Jessica bir istisna Daredevil gibi. Bu tip karakterlerin diğer kahramanlar gibi her ay 5 tane hikayesi çıkmıyor. Sınırlı bunların hikayeleri. Özellikle Jessica’nın adam gibi tek romanı Alias. Baktım dizi de bu hikayeyi, bu background’u kullanıyor. Gözüm kapalı yazdım.
O zaman da demiştim. “Ön tanıtım” bana daha mantıklı geliyor. İzlediğim bir şeyin tanıtımını okumak istemem ben, aksine bilgilenmek isterim. Asıl okuma işi izledikten önce ve sonra olmalıdır bence. Kim ne demiş, dizide ne olmuş bitmiş, göndermeler neymiş vs… Bitince de inceleme yaptım zaten. Bu da benim düşünce yapım yani.
Zaten ben dizi tanıtımını korsanlara bıraktım artık. :lol: Dizi tanıtan çok nasılsa.
@itsmypurgatory : Yetmedi mi artık laf çarpmalar..? Biraz olgunluk rica ediyorum lütfen.
@purga yaramaz çocuk modunda. Fırlatacak şimdi terliği dkamoy :lol:
Tamam ya lanet olsun. Susuyorum. 2 kelime konuşturmuyorsunuz.
ruth wilson ve sofia helin profil tanıtımlarını rezerve ettim.
sofia helin’de ne halt yiyeceğim bilmiyorum ama hadi hayırlısı
@macaronwashere: Yok ben seni kastederek dememiştim zaten. Zaman zaman ben de daha dizi başlamadan tanıtım alabiliyorum, hata olacak bir durum yok ortada rahat ol.
Genel bir öneri olarak bahsettim ben.
Bu arada, şimdiden ilk yazın hayırlı olsun, ellerine sağlık.
Özgün coşmuş.
aytackara sağolsun. profil yazılarını unutmuşum. şu övüp övüp duramadığım kadınları biraz ön plana çekmenin vakti geldi
Colony dizisinin tanıtımını bitirdim
ufak tefek hatalarım olabilir ona göre düzeltirsiniz.
Umarım beğenirsiniz arkadaşlar hatalarım olduysa şimdiden affola.
Into the Badlands tanıtımını onaya gönderdim
Ash vs Evil Dead tanıtımını onaya gönderdim
The Honourable Woman tanıtımı onayda.
Colony tanıtımını bıraktım arkadaşlar haberinizde olsun. @pirate; Colony tanıtımını alabilir istiyorsa kendiside benim iş güçten pek vakitim olmayacak şimdiden devredeyim konuyu aradan çıksın.
Saints & Strangers dizisine kısa bir tanıtım yazmaya çalışacağım
Saints & Strangers tanıtımını onaya gönderdim
Yarın yazı çıkacak mı ?
her gün çıkacak. yoğun zamanlarda gün es geçmeme kararı aldık yazılar çok beklemesin diye.
Bende onun için sormuştum, iyi, güzel.
The Man in the High Castle’ı tanıtım yapacak kadar sevmem diyordum ama sevdirdi kendini. Yazacak yoksa ona bir tanıtım yazmak istiyorum, rezerve edeyim.
Ne zaman geleceğini bilmiyorum, sezonu önümüzdeki hafta bitirmeye çalışırım fakat finaller var, bi aksilik olmazsa finallerden sonra yazarım.
Kıt İngilizcem ile izlediğim F is for Family’e tanıtım yazmaya çalışacağım. Şimdilik anlıyor gibiyim diziyi umarım yazabilirim. Yazamazsam rezervasyonu kaldırtırım
F is for Family tanıtımını onaya gönderdim
People’s Choice Kazananları yazısını tamamlayıp gönderdim
It’s Always Sunny in Philadelphia dizisinin altına not düştüm. Yazıya biraz daha detaylı bir tanıtım yazmayı düşünüyorum. Yazarı “yok” sitede görünmüyor. Birkaç gün bekler yazıya girişirim. Belirtip rezerve ediyim dedim
It’s Always Sunny in Philadelphia tanıtımını onaya gönderdim.
The Shannara Chronicles’a tanıtım yazacağım. Diziye tanıtım yazasım geldi.
Belli bir zaman vermiyorum. Onay haberini de bekleyebilirim.
The Knick tanıtımı yazmaya çalışacağım
The Knick tanıtımını onaya gönderdim
Billions için tanıtım rezervi etmek istiyorum. Bir kaç bölüm geçsin, yazarım.
Son anketteki yorumlara göre Pokemon’u tekrardan izlemek isteyen kişilerin olduğunu farkettim. Bende bugün başladım. Pokemon için bir tanıtım hazırlayacağım. Onun altında konuşuruz en azından
Pokemon tanıtımını onaya gönderdim
Legends of Tomorrow tanıtımını daha önceden alan yoktu değil mi? Yoksa ben almak istiyorum
Bi ara Özgün alıyorum demişti sanki ama rezerv kısmında göremedim.
@ozgun14’ü bekleyelim o zaman
yok yok alabilirsiniz ben sonra vazgeçmştim.
Tamamdır ben alayım o zaman LoT’u
Birde daha erken ama Outsiders’ı da rezerv ettireyim
@okakacukaka: :mrgreen: :lol:
Legends of Tomorrow tanıtımını onaya gönderdim
The Man in the High Castle tanıtımı onayda.
Behzat Ç.’yi Anlamak :shock: O günü iple çekiyorum.
The Shannara Chronicles tanıtımı onayda.
taslaklardan çok eski bir yazı. yazarımız hala sitede mi onu bile bilmiyorum açıkçası, beklentini ona göre ayarla.
1 yılı yeni geçmişti, Özgün diriltti. Adam bu başlığı takip etmeyip de siteyi takip ediyorsa şaşırıp kalacak. Aslında haber versek mi ki diye tereddütte de kalmadım değil hani.
Ooo iyi hadi, eline sağlık Özgün.
Yarına Agent Carter 2×1-2-3 incelemesi.
American Crime Story tanıtımını rezerv ettireyim. Konusu çok ilgimi çekiyor. O.J Simpson hakkında da biraz araştırma yaptım. İlgim iyice arttı