Sevgili 22dakika’lılar,
Bu yazıda önümüzdeki günlerde 22dakika’da yayına girecek olan, onayda bekleyen bildirileri ve rezervasyonları listeliyoruz. İlgili bildiri yayına girdikten sonra kaldırıyoruz.
Onayda bekleyenler:
Bir yazar aynı anda en fazla 3 tane yazı rezerve edebilir. Rezervasyon süresi ise 3 ayı geçmemelidir. Süresi dolan ve ancak tarafımıza ulaşmayan rezervasyonlarda diğer yazarlarımıza o yazıya talip olma hakkı doğar.
Rezerve edilenler:
- aserat: Mira: Her Şey Yolundaymış Gibi tanıtımı (04.03)
- okakacukaka: Half Man tanıtımı (31.03)
- necdetcem7: Detective Hole tanıtımı (02.04)
- aserat: Big Mistakes tanıtımı (09.04)
- hayrola11: Rooster tanıtımı (02.05)
- hayrola11: IT: Welcome to Derry tanıtımı (02.05)
- okakacukaka: Spider-Noir tanıtımı (02.05)
- okakacukaka: Cape Fear tanıtımı (01.06)
- abidin77: Little House on the Prairie tanıtımı (12.06.2026)
Not: Yazmayı planladığınız bildirileri alttaki yorumlarda paylaşırsanız, bildirinizi rezervasyon kısmına adınıza not düşeriz, böylece aynı anda aynı konuda birden fazla bildiri hazırlayan ve üst üste binen olmaz.
yorumlar
öncesinde belirttikten sonra neden olmasın ki..
@itsmypurgatory eğer bulaştıysan, The Avengers: Earth’s Mightiest Heroes ve Marvel’s Avengers Assemble animasyonlarına da kısaca ekleyebilirsin yazına.
Ben sadece The Avengers: Earth’s Mightiest Heroes’in ilk sezonunu izledim.Film ve dizileri bitiripte daha fazla Marvel izlemek isteyenlere tavsiye edebilirim.Benim gibi Marvel evrenini çizgi romanlardan değilde film ve dizilerden tanıyanlar için animasyon, filmlerde olmayan karakterleri tanıma açısından çok yararlı oluyor.Özellikle kötülerde dolu yeni karakter var.Animasyonda karakterlerin işlenişi çok iyi ama ben konuların işlenişini hiç sevemedim.Özellikle dövüşler illallah dedirtti bana.
Bitti gönderdim. Filmler olduğu sürece, ben de o başlığı güncel tutarım bundan sonra.
@meorman Avengers assemble tam bir yüz karası hiç sevmiyorum. Ama The Avengers: Earth’s Mightiest Heroes 2 sezonluk eski seri çizgi romanlara sadık manyak bir seri. Hala özlüyorum keşke bitmeseydi.
Sitede var olan ve daha önce hiç yapmadığım Profil yazıları üzerine kafa patlattım günlerce. Eğer uygunsa ve hazırlayabilirmiyim bilmiyorum ama adamımı buldum: Josh Holloway. Josh Holloway Profil yazısı hazırlamaya başlıyorum bilgilerinize… Pazartesiye kadar yetiştirmeye çalışırım en geç.
Pek güzel.
Şimdiden eline sağlık Marvel Bakanı.
Ben de eğer hazırlayan yoksa Better Call Saul tanıtımını alayım diyorum. Haftaya kadar yetiştirmeye çalışırım.
Haberiniz olsun. 
benim de bir şeyler yazasım var. ama aklıma yazabileceğim tanıtım da gelmiyor, şöyle güzel bir çeviri işi de bulamadım sevdiğim bir dizinin gelecek sezonu ile alakalı.
Happy Valley tanıtımı hazırladım. Her şeyi hallettim ama çevirileri bitirdikten sonra yayınlanması için göndereceğim, haber vereyim dedim. 10-15 günü bulabilir.
@keremaci: Eline sağlık.
@keremaci: Ellerine sağlık. Steve Pemberton aklıma geldikçe halen geriliyorum.
@unfortr: İzlediniz mi? Gerçekten muazzam. Ama 22dakika’da pek ilgi görmemiş. Neyse, yazıda hepsine değindim zaten
Burda laf kalabalığı yapmayayım.
@keramaci: Ben Sarah Lancashire’dan dolayı girmiştim.Tanıtım gelsin de oraya dökülürüz.
Uyarı için teşekkürler.
DC Comics Dizileri ve Gelecek DC Comics Projeleri
Tamamdır bitti.
Biliyorum ekledim.
Ona da sonradan uyandım facebook sayfası sayesinde. Birkaç tane daha varmış diyorlar ama araştırdım en ufak bir şey bulamadım resmiyet kazanırsa eklerim dedim artık.
Teşekkür ederim
Bloodline tanıtım hazırlamak istiyorum.2-3 bölüm izleyemedim,sıkışık vize takviminden sonra sezonu bitirip yazmayı düşünüyorum
bloodline, dig ve the returned birileri tanıtım yazsa da okusam dediğim dizilerden. valla şimdiden eline sağlık.
benim de aklımın bir köşesinde izombie var ama daha kendi sitesine bile adam gibi karakter görselleri koymamışlar. sanırım karakter görsellerinin düşmesini bekleyecem. zaten daha erken gibi bu dizi için reyting takibi yapmak lazım.
Karakter görseli olmaması ilginçmiş
Bence izombie devam eder gibi.Ben diziyi sevdim ve tanıtımı merak içinde bekleyeceğim 
@ozgun14: Şurada işe yarar görseller var.
yok oraya da baktım, var ama az var. ben şu karakter çekimleri oluyor ya cwnin kadrolular için. onları bekliyorum. normalde şimdiye yaptıydı ama bu dizide es geçti herhal.
Var yahu… Baktım ben. Spoilertv’deki şu pozların hepsi var facebook sayfasında.
büyük komplolar dönüyo burada. verdiğin link bana açılmıyor.
Salak bu site, valla salak. O zaman şuradan gidiver (kızın büyük pozunun altındaki 5 kareden birine bas).
şimdi oldu varmış hakket de ben facete bunları nasıl görmedim hayret
Ama böyle paslar vermeyin bana yaa… Her seferinde “sadece akıllılar görebiliyor” dememek için zor tutuyorum kendimi. :))))
valla diyebilirsin çünkü facebookta fotoğraflarım kısmını didik didik ettim o posterleri yine bulamadım
sana ek albümler mi gösteriyor diye şüphelenmeye başladım
toplam 6 albüm var ve 6sında da yok o fotolar
neyse geri adım atıyorum ben. sen şimdi direkt foto linkini bulup gönderirsin. 
@ozgun14: Yok yok geri adım atma, ben götten uydurma sanatını icra etmişim. Benim gördüklerim başka başka pozlarmış. Özür dilerim.
hahaha iyice şüphelenmeye başlamıştım kendimden.
izombie’yi aldım o vakit.
3. bölüm sonrasına yetişir sanırım.
Peki buldun mu spoilertv’dekilerin logosuz halini? Bulamadıysan, ava çıkabilirim bak.
yok yok onları direkt masaüstüme aldım. bir ara görsellerden aratır bulurum logosuz hallerini
google ne yazdıysam çıkmadı biri bile. bir tanesine ulaşsam zaten diğerlerini bulurdum da iyi gizlemişler. iyi buldun valla.
The strain tanıtımı yapabilirim fırsat bulduğumda
Son bölüm çevirisi daha bitmedi ama Happy Valley tanıtımını inceleme için gönderdim artık. Hayırlı uğurlu olsun.
Haydi sana da geçmiş olsun.
Yazı üzerinde yaptığım her değişiklik size bildirim olarak falan gelmedi değil mi ya? Çünkü sürekli bir yerlerini değiştirdim son 2 haftadır, çok canınızı sıkmıştır
Yok yok gelmedi, merak etme.
Yayınlanmış bir yazınızı değiştirip göndermediğiniz sürece taslaklarınızda ne iş çevirdiğiniz sizin bileceğiniz iş
İlk defa bir tanıtım yapacağım. Sitede One Piece’in tanıtımını bulamadım. Onun hakkında yazmayı düşünüyorum. Umarım @itsmypurgatory nin tanıtımlarına benzer
Yok sadece lafını geçiriyoruz anime posketlerinde, tanıtmıyoruz diye hatırlıyorum.
@itsmypurgatory: Söz uçar, yazı kalır. Posketlerde lafı geçen, tanıttığımız anime/dizi varsa burada tanıtımını yapmaktan geri durduğun, aşkolsun.
Alttakilerden biraz daha detaylı bahsetmişiz o program dizisinde. İçlerinde de pek azının tanıtımı var. Dizi listesinde tanıtımı olmayanlardan seç(in), beğen(in), al(ın):
Ghost In The Shell
Animatrix
Full Metal Alchemist
Death Note
Cowboy Bebop
Metropolis
Ergo Proxy
Claymore
Steamboy
Astroboy
Naruto (ve Naruto Shippūden)
Basilisk
Ninja Scroll
Eden of The East
Honey and Clover
Monster
Rose of Versailles (Lady Oscar)
Beck
Nana
Gokusen
Code Geass
Oh My Goddess
Chobits
Mushishi
Hellsing
Trinity Blood
Blood+
Elfen Lied
Bleach
Utawarerumono
Avatar: The Last Airbender
Hizmet değil, paylaşım.
Üstte bağlantısını verdiğim yazılardan kopyala/yapıştır marifeti.
Death Note’nin yokmuymuş ? Yapacak olan yoksa onunla Avatar:The Last Airbender’i yapabilirim.
Death Note’un var yahu. Kim dedi yok diye. Listeye doğru baktığına emin misin?
Varmış varmış karıştırmışım ben
One Piece’in tanıtımını yolladım inceleme için. Eğer onay alırsa Fairy Tail içinde bir tanıtım hazırlamayı düşünüyorum
yapımcıları 2. sezon üzerine konuşmuş 12 monkeys için. finali izledikten sonra belki siteye içeriğini aktarabilirm şimdiden yazayım dedim.
The Royals’a tanıtım yazacağım.
Yazı hazır olmaya hazır da yayın için az daha sabır.
Bahsi geçti de söyleyeyim şimdiden: CW yenileri yazım finallerim bittikten sonra gelir en erken. (Bütünlemelerden sonraya kalması ihtimali de gayet yüksek.)
The Royals tanıtımı demiştim, o da aynı durumda. Daha erken yazmak isteyen varsa çekinmesin söylesin. (Royals için geçerli bu, CW’yu vermem.
)