- 5 Onay: The Day Of The Jackal, FROM, Your Friends & Neighbors, Moving, It’s Florida, Man
- 18-24 Kasım 2024 Reyting Durumları / Yorumları
- 5 Onay: A Good Girl’s Guide to Murder, The Artful Dodger, Star Wars: Visions, Dinosaur, Zamanın Kapıları
- Javier Bardem, Apple TV+ dizisi Cape Fear'ın başrolüne geldi.
- 3 Onay-3 İptal: After the Flood, The Couple Next Door, Parish, Sunny...
- 11-17 Kasım 2024 Reyting Durumları / Yorumları
- Netflix dizisi 1992, 13 Aralık'ta geliyor.
- Disney+, eski ve yeni dizileri ile 2025'e hazır.
- HBO ve Max, 2025'e eski ve yeni bir dolu program ile giriyor.
- 4-10 Kasım 2024 Reyting Durumları / Yorumları
- 7 Onay, 3 Uzatma: Outer Banks, Tomb Raider, Ludwig, NCIS: Origins, Georgie & Mandy’s First Marriage...
- Netflix mini dizisi Cassandra 6 Şubat 2025'te geliyor.
- Stephen Amell, Crave dizisi Underbelly'nin başrolüne geldi.
- 28 Ekim-3 Kasım 2024 Reyting Durumları / Yorumları
- Netflix'in casus gerilim dizisi Bone Palace'ın çekimlerine başlandı.
- Squid Game'in 2. sezonundan tanıtım fragmanı geldi.
- Graceland hortladı (sayılır)!
- 21-27 Ekim 2024 Reyting Durumları / Yorumları
- 11 Onay: Slow Horses, Shrinking, Matlock, Rick and Morty, BEEF, Virgin River...
- Mike Flanagan'ın Carrie uyarlaması Amazon'da yapım aşamasında.
yorumlar
@aytackara Senin kararın tabi ki ama, yazılarını ne güzel okuyorduk
Bu arada Banshee için yazmayı düşünmüyorsan ben alabilirim tanıtımı, sorun olmayacaksa tabii ki.
Buraya yazı yazmayı devam etmeyi isterdim tabii ama şimdiki koşullarla yapamayacağım bir şey malesef. Tabii ki alabilirsin Banshee’yi, ben yazamayacaksam bu şekilde açıkta kalmamış olur.
@aytackara Yine de üzücü tabi ki, vardır bir bildiğin diyeyim
Banshee konusunda sezonun biraz daha ilerlemesini bekleyip öyle bir şeyler yazarım büyük ihtimalle, sezon finalinden sonra da olabilir.
@aytackara: nasssıl yani
@abidin77 Sen anladın işte beni! 3 yıldır üyesin, yorumlarla yaptığın katkılar büyük, ki bu hoşuma da gidiyor, ama özellikle @dkamoy’un söylemesine rağmen yazı yazmıyorsun. Zorunda değilsin tabii, yanlış anlaşılmasın demem de ondandı zaten. Ben de bir süreliğine böyle devam edeceğim.
@aytackara: Sitenin, “armut piş ağzıma düş” insanı olarak itirazım yok tabi,takılıyordum sadece
@aytackara: Yoğunluktan sanırım anlayabiliyorum…
Arkadaşlar, ROME tanıtımı almıştım ben de biliyorsunuz, yazının yarısını tamamladım, yarısı beklemede. Fakat önceden öğlene kadar stajda idim ben, öğleden sonra evde. Şimdi öğleden sonra da kısmi zamanlı olarak çalışmaya başladım; o sebeple vakit ayıramıyorum.
Şubat’ın ilk haftası yani bu sıralar yayında olacaktı sözde; ama yazamadığımdan Martın ilk haftası gibi yayında olur diyeyim… -Söz veremesem de…- Benim Carnivale de olduğum gibi heyecanla bekleyen arkadaşlar varsa, onlardan da özür diliyorum, anlayışınıza sığınıyorum…
Kimse bir yazi yazmak zorunda degil, kimsenin ne yazip yazmadigi da kimseyi ilgilendirmez tabii ki. Gonulluluk isi bu. Herkesin de kendi karari.
@ozgun14 ün dediğine katılıyorum. Bazı sitelerdeki gibi sen şunu yaz şu gün yaz takvim çalışması yok bizde isteyen istediğini yazıyor. @aytackara nın yazılarını özleyecek miyim evet, @abidin77 in yazılarını özlüyor muyum -daha büyük- evetttt… bu bir iş değil neticede sadece gönüllülüğe bağlı… sonuç itibariyel ne @aytackara ne de @abidin77 aramızdan ayrılmış değil -beyan esastır- yorumlarına devam edecekler. olan vefakar ve cefakar editörümüz @dkamoy a olacak gibi tüm iptal-devam ve yeniler yazıları ona kalacak gibi… kolay gelsin ne diyeyim…
Madem öyle, samimi bir soruyla geleyim : 22dakika.org’u kapatalım mı? (Site açık kalır ama yeni yazı çıkmaz hale getielim mi?)
Birçok benzeri site açıldı ve çok daha iyi beslendikleri bir gerçek. Buradan da yazarlar oralara akmaya başladığına ve (ben dahil) düzenli yazarlarımız da eskisi kadar katkı veremediğine göre, işin adını koyup indirelim mi kepenkleri?
Bunu şimdi gündeme getiriyorum, çünkü bir sıkımlık kurşunum var ve onu boşaltmadan önce düzenli takipçilerin ne hissettiğini/düşündüğünü duymam gerekiyor.
Haydi bakalım, pamuk eller klavyeye.
@abidin77 Biliyorum yanlış anlamayacağını, açıklama olsun diye yazmıştım.
@ozgun14 Zorunluluk olduğundan yazmadım ya da söylemedim bunları. 1.5 yıldır düzenli olarak yazıyorum ve 2.5 yıldır da üyeyim. Bu kadar içli dışlıyken pat diye olmasın diye yazdım zaten onu. The Mindy’i bırakmayı epeydir düşünüyordum, bu da onunla beraber geldi.
@sdy1789 Şu zamana kadar buraya 100’den fazla yazı yazmışlığım var hiç birini “şunu yazcı” bir anlayışla yazmadım. Bundan sonra da yap(a)mam zaten. Teşekkür ederim yazılarla ilgili söylediklerin için.
@dkamoy Hayır. Hatta mümkünse asla! da diyorum. Yukarıdakini yazmadan önce 40 kere bu sitenin akışı ne olacak diye düşünmüşümdür. Kolay da olmadı zaten. Gerçi dürüst olursak şu tatil vaktinin genelini de senle ben geçirdik. Ama posketleri ve bunca zamandır olan şeyleri düşününce iş duygusala da kayıyor açıkçası. Ben gittiği yere kadar diyorum ama çoğunluğa itiraz edecek halim de yok.
@dkamoy : Kesinlikle bencede hayır. @aytackara’nın yazar olarak yokluğu site için üzücü, devam etmesini isterdim. İptal devam bildirileri, ödül törenlerinin bildirileri olsun, @aytackara ve genelde @rpdi yazıyordu. Kendi adıma oluşan boşlukta bu bildirileri bende yazabilirim hiç sorun değil, hatta başka arkadaşlarda gönüllü olabilir.
@dkamoy asla böyle bir kapanmaya gitmeyelim. pilli zaten yeterince küçülmedi mi burayı da mı kapatmaya niyetlendi Hasan bey… Kendi adıma söyleyeyim sırf akış olsun diye ayda bir yazı eklemeye çalışıyorum. @unfortr nin dediği gibi yapılabilir. neden olmasın. ama kapatmak mı Allah korusun!
Bir de yazarlardan bazıları benzer sitelere göç ediyor derken?
22dakika, tanıtım, haber, profil ve HR, TVline gibi sitelerde hazırlanan özel dosyaların çevirilerek buraya aktarılması dörtlüsü etrafında gelişiyor bir nevi.
Tanıtım yazıları zahmetli bir iş olduğu için her zaman yazamıyorum. Profili hem zahmetli hem de gereksiz bulduğum için hiç yazmıyorum. Ama haber yazıları ya da derlemeler her zaman kolayıma gittiği için bu konuda seve seve yardımcı olurum ben. Haberleri aytackara yazıyor diye ben girmiyordum. HR’ye falan da çok uğramıyorum, dolayısıyla görmüyorum böyle şeyleri; ama siz bir şey görürseniz ve postaneden “rpdi, şunu bildiriye dönüştürsene.” derseniz seve seve yaparım ben bunları. (Özel dosyalardan bahsediyorum, mesela geçen gün dkamoy’un yazdığı aile sembolleri bildirisi gibi)
Bu siteyi, o samimi ortamını ve sıcaklığını seviyorum. Mümkün olduğu kadar yürümesi için elimden geleni yapmaya hazırım.
Bana kalırsa kapatılmasın tabii ki. Diğer sitelerde daha az aralıklarla yazı çıkmasının sebebi belli bir yazar kadrosu olması, burada ise herkes dilediği gibi yazabildiği için aksamalar olabiliyor. Ben kendi adıma elimden geleni yapmaya hazırım, son dönemlerde ben de çok emek harcayamadım buraya onun da farkındayım. Bu kadar sıcak, samimi bir ortam intenetteki hemen hiç bir sitede yok. Neyse, uzatmayayım, gerekirse iş bölümüne dahi razıyım ben.
1 gün bekleyip sonra yanıt yazacaktım ama arada Pilli’ye ve Hasan’a laf gelince sizleri biraz daha bilgilendirmek istedim.
Şimdi durum şöyle :
sdy1789’un yukarıda dediği gibi Pilli ekibi eskisi gibi destek sağlayamadığı sitelerini dondurdu. Bunlardan 10marifet ile 22dakika’yı ayrı tuttu. 10marifet işgücü sağlayabilecek kadar kendini çekip çevirebilen bir site olduğu, 22dakika’da da bana güvendikleri için. Dediler ki “Biz bu işin adını koyalım ve siteyi sana devredelim, ne dersin?” (Hayır dersem, bir şekilde ayakta tutmaya çalışacaklardı. Çünkü birçoğumuz gibi Pilli (özellikle Aylin) için de bu site, duygusal anlamda ayrı bir noktada.) Olur dedim.
Heyhat, gavurların dediği gibi “But, there is a catch” (yarım yamalak çevirirsem “ancak, işin içinde başka işler de var”).
Şöyle ki siteyi altyapısıyla, herşeyiyle başka bir yere (organik olarak bağım olduğunu söyleyebileceğim bir şirkete) aktarmamız gerekiyor. Ancak onlara da para mara ödemeyeceğim için iş daha çok gönül hatrı ile yürüyor/yürüyecek. Oradaki ekip de işi hakkıyla yapabilmek istediğinden ve bu aralar çok yoğun olduklarından bu devir teslim bir türlü yapılamadı. (Yılbaşında yapılacaktı bu zamanı buldu. Pilli’ye de çok ayıp oldu. Onlar da site el değiştiriyor diye artık teknik desteğe hiç bulaşmıyorlar ama iş sürüncemede kaldı elde olmayan nedenlerle falan fıstık. Neyse…)
Devir teslimin ardından, sitede yapılmasını istediğimiz teknik düzeltmeler ve görüntüsel değişiklikler için de çıkarttığım listem baki. Ama hangisini ne zamana, nasıl düzeltirler/eklerler şu anda belirsiz ne yazık ki. Neyse, ilk etapta önemli olan adım devir teslim adımı.
Ha bu durum bizleri nasıl etkileyecek? Sitemiz bir sunucudan başka bir sunucuya aktarılacak. Bu ne demek? Kısa bir kesinti olabilir. Ama sonra yine herşey aynı olacak. Tek korkumuz yavaşlama ihtimali. Çünkü sitenin yükünü tam olarak kestiremiyoruz şimdiden. Fikrimiz var ama denemeden emin olamayacağız. Ha tut ki yavaşladı; o tip bir durumda da yurt dışına taşınmak gibi bir alternatifi elimizin altında tutuyoruz.
Velhasıl kelam, bunlara girişmeden önce önümüzü ciddi ciddi görelim, burayı benim kişisel bloguma dönüştüreceksek hiç girişmeyelim diye düşündüğüm için aytackara’nın transfer haberini okuduğumdan beri kafamı kemiren soruyu sormak gereğini duydum.
Bu can çekişen haline fit misiniz?
Kişisel fikrim :
Site yeni görünümüne+altyapısına geçtiğinden bu yana kan kaybetti. İçerik üretme açısından, aytackara ve ben dışında haber giren yok -ki haberlerin azalmasından ben rahatsızım kendi adıma. Her şey yorumlar ya da twitter’a akıyor. Kalan 3-4 kişi de ödül ve tanıtımlar ile destek atıyor. Ancak, gün geliyor günde 1 bildiri bile çıkartmadığımız oluyor ki eskiden bu rakam 2-3 bildiriyi bulabiliyordu. (tanıtım ve profil yazılarını genelde en az 1 gün boyunca ortalıkta tutmaya çalışıyorum gerçi ama…)
Alternatif siteleri gezin bakın, ne güzel Türk siteleri var artık yabancı diziler üzerine. Bu site öncü oldu, ama sanki gününü doldurdu artık. Sırf vicdan ya da vefa borcu gibi bir nedenle siteyi böyle can çekiştireceksek ayıp bence. Ya adam gibi ayağa kaldıralım ya da adam gibi kepenk indirelim. Ben ayakta tutalım modundayım, ama tek başıma zor. 22dakika’nın kollektif blog mantığını, herkesin bildiri yazabilmesi olanağını seviyorum. Bunu kaybetmemekten yanayım. (Yoksa gider bi blog açardım “dizinizindibi.blogspot.com” diye, elime/aklıma geleni de dökerdim ne var yani… Ama ben baştan beri “paylaşım, hep birlikte paylaşım, çift taraflı paylaşım” diyerek ölüp bitiyorum. O yüzden de dişimden tırnağımdan zaman ve emek arttırıp size yaraşır bişilerle ortalıkta olmaya, yardımımı esirgememeye uğraşıyorum.)
Bu noktada duruyorum; çünkü, sonunda duygusala bağladım, idare edin.
@dkamoy Dediğim gibi ben ayakta tutulmasından yanayım, bunun için de elimden geleni yapabilirim. Ne tarz yazılar yazabiliriz neler yapılabilir, herhangi bir önerisi vs. olan varsa, hep beraber bunu bir çözüme kavuşturabiliriz bence.
@sdy1789 Madem laf bu kadar ileri bir noktaya geldi, artık söylesem iyi olacak sanırım. Didem’in bahsettiği, senin de sorunun cevabı olan kişi benim. Muhtemelen de bildiğini düşündüğüm ayrıntılar üzerinden yürüyen bir olay…
Belki de duyduğunuz bir yerdir ama neresi olduğunu açıkça söylemeye gerek yok. Yaptığım bir tercihti ve ben üvey kardeş ile çocukluk arkadaşı gibi bir durum arasında tercih yapmış gibi hissediyorum şu an. Dürüst olmak gerekirse de üvey kardeşimi seçtim. 2 gün önce yukarıya da yazdığım açıklama da olana karşı uygun bir uslup gibi göründü.
Gerçi herhangi bir şeyi sakladığım yok. Bu gizlenemeyecek türden bir şey. Haberinin olmasını istediğim kişilere de PM yoluyla zaten haber verdim. PM göndermediğime de bir garezim yok zaten. Bunun tekil bir kişiyle alakası yok, 22dakika ile zaten yok.
@dkamoy Yazdıklarını okuyunca daha bir mantıklı gelmeye başladı. Bu kadar detaydan haberim yoktu. Site giderse üzüleceğim ama can çekiştirme, hayır burası için istediğim bu değil.
Yalnız eğer fiş çekilme olacaksa değişim gibi pat diye değil de önceden bilmek isterim. Bir gün açtığımda gitmiş olması vallahi koyar. Olduğu gibi bırakılmasının yükü olur mu onu bilmiyorum. Kalbim tabii ki şimdiki gibi devam edebilmesi üzerine. Ben de duygusala bağlamadan dursam iyi olacak. Zaten 2 gündür tepetaklak olmuş durumdayım.
@dkamoy bamteline bu kadar dokunacağımı bilmiyordum. perdenin ardında neler ol(uyor)muş neler…
dediklerine ve @aytackara’nın “@dkamoy Yazdıklarını okuyunca daha bir mantıklı gelmeye başladı. Bu kadar detaydan haberim yoktu. Site giderse üzüleceğim ama can çekiştirme, hayır burası için istediğim bu değil.” aynen katılıyorum.
@real tortoise in teklifi güzel… bir araya gelip konuşulmalı ve ne yapılacağına karar verilme.
hatırlarım eski 22dakika da bir hafta sırada bekleyen yazılarım olurdu. zamanla yazar sayısı azalınca paylaşımlar da düştü. hani azıcık alexa ya bakan da görecektir sitenin son halini. ne olursa olsun burası diğer klonlarının atasıdır. adı üzerinde “diğer dediğimiz o siteler ile 22dakika nın yeri birbirinden ayrıdır.
ne olacaksa olsun 22dakika kapanmasın!
Arka planda bir suru olaylar.
Ben biraz gec katildim araniza kiminizle direkt sohbetim olmadi belki ama kiminizle de cok iyi anlastik. Ozelden sohbetler olsun, muhabbetini ve fikirlerini ozleyecegim insanlar olacak.
Acikcasi hergun birden fazla kez girdigim bir site. Bir gun girdigimde yeni haber olmadiginda aklimdan bir kere bile niye yeni haber yok dusuncesi gecmedi. Bu biraz da buzdolabini acip neden yemek yok demek gibi. Koymazsan bulamazsin. Ordakilerle idare edersin.
Bu siteyi ben tanitimlarindan cok tanitim alti fikir paylasimlarindan sevdim. Ileride kimse yazi yazmayacak olsa bile sadece yeni baslayan dizinin isminin ve resminin oldugu bir yazi yazildiginda altinin o diziyle ilgili bilgilerle fikirlerle dolacagindan eminim. Varsin tanitimi okuyamayalim, onu biyerlerden buluruz. Ama fikir paylasimini burasi olmazsa cok ozlerim. Odul mu aciklandi. Ahanda sonuclar diye link paylasilsa yine alti yaziyla dolar. Fikir belirtirken yorumlarda olusur bildirinin kendisi.
eger burasi ayakta kalsin diye kendinizi yazma zorunlugunda hissederseniz, belki de siteden sogursunuz.
Bi bolum izledikten hemen buraya gelir bakarim neler var diye. Yoksa ilk yorumu atarim varsa devam ederim. Ama hep gelirim. Aliskanlik oldu artik. Duygusal bag bende de olustu. Eger sadece bu sekilde beklemesi mali zorluk getirmeyecekse boyle kalsin.
Belki cok iyimser yaklastigimi dusunursunuz ama baslik yazi ve yorum alti sohbet olayi bu siteyi devam ettirir. En azindan eski tayfayi. Zaten en basindan beri 5 10 kisi sohbwt etmiyor muyuz diziler hakkinda. Dizinin tanitimi olmaz da adi altinda devam ederiz en kotu. Izleyen biri onerir bakin soyle bir sey bu dizi diye. Kimler oynuyo diye de imdb den biz bakariz.
Kisacasi kapanmasin ozlerim.
küçük bir ekleme: olayın ve transfer denilen şeyin ne olduğunu bilmiyordum, şimdi öğrendim. açıkçası o site de kısayollarımda ekli ama buradaki tadı alamıyorum oradan. sadece iki üç günde bir girip başlıklara bakıyorum o kadar. çok nadir okuma isteğiyle dolduğum yazılara rastlıyorum. ama burası başka. umarım kapanmaz diyorum tekrardan ve bitiriyorum.
düzeltme: yanlış olan uslup
Açıkçası daha yeni okuyabildim, yazılanları üzüldüm de. En son katılanlardan biri olsam da, hatta en son katılanım sanırım; duygusal bir bağ kurdum siteyle. Dizisever bu kadar arkadaşla beraber olmak, yorumlarda veya özelde dizi – film sohbeti yapabilmek güzel oluyordu. Buradaki bu sıcak sohbet ortamını da hiçbir yerde bulamayız, bulamıyorum da…
Elbetteki kapatılmasın mümkünse yazı ekleme aparatı derim ben de; ama bunu demesi kolay. Sitenin yükünü büyük ölçüde aytackara ve dkamoy sırtlıyordu. Aytackara’nın yazı yazamayacak olması, çok büyük, güçlü bir kan kaybı.
Kendi vaziyetimden önceden bahsetmiştim, önceden sabah ya da öğleden sonra adliyede stajda idim, geri kalan zamanım bana aitti. Ama şu anda hafta içi her sabah adliyedeyim, öğleden sonra da bir hukuk bürosunda çalışmaya başladım. 18.30 gibi çıkıyorum işten ve akşam kalan vaktimde de ders çalışmaya çalışıyorum. Açıkçası bu yoğunlukta “A şu kadar katkıda bulunurum gibi bir söz veremiyorum.” . Bir aytackara olmam imkansız yani. Ama ben de ayda bir yazı yazmaya çalışıyorum tabi ki, bunun sözünü verebilirim ne kadar yeterli olur bilmem.
Didem Hanım, ben birkaç aydır buradayım. Buranın bildiriye kapanması bana bile bu kadar koyuyorsa, Hem sizin için hem de Aylin Hanım için bunun anlamını tahmin edemiyorum. Hele posketlerin olamaması üzer beni çok, zannediyorum sizi de. Umarım buna gerek kalmaz da bir hal çaresine bakabilirsiniz…
@ozgun14: (küçük eklemene cevaben) İyi bir şey demeye çalıştığını biliyorum ama hazır sen konuyu biraz daha açmışken, yanlış anlaşmaları önlemek adına bu konudaki kişisel fikrimle eşlik etmek istiyorum :
Takip etmiyor olsam da daha önce incelediğim birdizihaber gibi düzgün Türkçe içerik ürettiğini düşündüğüm sitelerin kapanmasına ben üzülürüm açıkçası. Kendi sıkıntılarımızı aşmadan, kendi ihtişamımızın gölgesinden çıkmamışken, takım tutar gibi başka sitelere laf etmeyelim, gündeme bu şekilde getirmeyelim. Ülkede, bu yabancı dizilere gönül vermiş, anadilimizde yayın yapmaya, paylaşımı arttırmaya çalışan ve bu işi düzgün yapan kaç kişi var ki sonuçta? Gönül isterdi ki güçlerimiz bölünmesin, tek çatıda toplanalım. Ama her yiğidin yoğurt yiyişi hesabı olmamış, olamamış böyle gelişmiş olaylar. Olsun; ne kadar çok paylaşım, o kadar çok doğru bilgi, çeşitli fikir öyle değil mi?
tabii ki. android ios a dönmesin olay
açıklamamı düzelteyim bu arada yukarıdaki, daha önceki mesajımda da belirttiğim gibi ben tanıtımdan çok tanıtım altı dönen düşünceleri haberleri okumayı paylaşımı seviyorum. orada da bunu bulamadım ondan dolayı o şekilde belirttim. tabii ki yararlı olan her sitenin gittiği yere kadar gitmesi taraftarıyım. :)yazılanların üzerinden bir muhabbet dönmeli insanlar kaynaşmalı burdaki gibi.
Ben de biraz ekleyeyim. Benim buraya bu denli bağlanmam 100+ yazı yazdığımdan değil. Gerek postaneden gerekse yazıların altında konuşulanlardan dolayı. Buraya yorum olarak devam edeceğim demem de bundandı. Orada yorum olup olmaması beni bağlamıyor.
Gerçi o bahsi geçen yer de buradan ayrı, kadro olarak yürüyen ve benim çoğunu yıllardır tanıdığım kişilerin oluşturduğu bir oluşum. (Üvey kardeş-Çocukluk arkadaşı benzetmem de buradan gelmekte) Oradaki üyeler ya da kadrolar Twitter, Facebook, Livestream yayını ve Skype ile birbiriyle sürekli muhabbet eden insanlar. Biz bile burada aynı şeyi 3 bildirinin altına yazmaya gerek duymuyoruz. Oradakiler daha sıkı, gerçek hayatlı görüşen insanlar da olduğundan öyle gitmiyor pek. Aman neyse, konu orası değil — 22dakika. Gitmez ve bitmez umarım.
“Madem öyle, samimi bir soruyla geleyim : 22dakika.org’u kapatalım mı?” yı okuyunca hiç arabeske bağlamadan çok içten söylüyorum ki içim cız etti. Uzunca bir süredir ne yazıyla ne yorumla siteye hiçbir katkım olmasa da sitenin eski bir müdavimi olarak her gün düzenli girip bakıyorum neler yazılmış, ne yorumlar yapılmış diye. Çok üzüldüm işin bu noktaya kadar gelmesine. Tamam henüz ortada kesinleşmiş bir şey yok elbette ama bahsinin geçmesi bile beni üzdü. Kendi vefasızlığıma da kızdım biraz ama düşününce de zaten çok çok bildiri yazan biri değildim, artık birçok diziyi güncel takip edemediğim ve yeni dizilere de çok fazla vakit ayıramadığımdan yorum yapacak bir şey de bulamıyorum çoğu zaman. Yine de posketleri izlemek ve yorumları okumak keyifli. 22dakika’yı özel kılan herkesin saygı ve samimiyet içerisinde olması ve bu yüzden ozgun14 ün de dediği gibi, yorumları okumak bildiriden daha keyifli hale geliyor çoğu zaman; upuzun bildirilerin altındaki “0 yorum” kimse için pek bir şey ifade etmiyor olsa gerek!
Temcit pilavı olayına dönmesin ama sitenin en büyük kaybı değişim zamanı oldu elbette. Ben dahil o zamanlarda sürekli yazı yazan, yazmasa da yorumlarıyla katkıda bulunanlardan pek azı hala aynı şekilde devam etmekte. Kişiler ve dolayısıyla yorumlar azaldıkça yazı yazanlardaki istek de azaldı belki de bilemiyorum. En azından bi “tutma” olayı vardı, yorum bile yapılmasa üç-beş kişi beğenmiş diye sevindirik oluyordu insan. Şimdi teşvik edici hiçbir yanı kalmadı sanki. Ben hala eski siteye özlem içerisinde söylüyorum tabi bunları. Yoksa sonradan siteye katılıp yazılarıyla katkıda bulunanlar da var. Ama işte ben hala bi sihirli değnek olsa ve şıppadanak eski 22dakika’yı geri getirse hayaliyle yaşıyorum (: Neyse, bunca laftan sonra diyeceğim o ki umarım kötü bir sonla karşılaşmak zorunda kalmayız ve 22dakika’yı eski gücüne kavuşturabiliriz.
siteye girmediğim dönemde neler olmuş neler şoklardayım umarım kapanmaz :(:( 22dakikanın yazıları kadar yorumlarını da okumak benim için ayrı bir keyif
Arkadaşlar, Rome Tanıtımını nihayete erdirdim gibi bağlantı ekleme ve kontrol – düzeltme işleri kaldı. Zannediyorum, cuma ya da cumartesi günü yayında olur. Ben Çarşamba ya da en geç Perşembe günü onaya göndereceğim inşallah.
Neyse konumuz şu ki, FX’in yeni komedisi Legit’e bir tanıtım hazırlamak istiyorum; ama daha 4 bölüm çıktığından sezonu yarıladıktan sonra -ilk 6 bölümü yayınlanınca- girişeceğim. Bu seferki tanıtımım kısa ve öz olacak, elimden geldiğince -hoş kısa yazamıyorum da- derine inmeyeceğim. İtirazı olan yoktur sanırım, zaten takip eden benim haricimde bir rpdi vardı aklımda kalan…
@alperen4700: Evet evet izliyorum ben de. Çok iyi olur bir tanıtım. Kolay gelsin, şimdiden eline sağlık. (:
———————————————————————————————
Ya bir de aşağıdaki yazıya girince “aradığınız sayfayı bulamadık, belki de yok oldu.” diyor. Geçici bir durumdur dedim ama Cumartesi böyleydi, hala böyle. Herkese mi veriyor aynı uyarıyı, yoksa sorun bende mi?
@rpdi: Bende çıkıyor o tanıtım o bağlantıdan.
@dkamoy: Yok ben hala giremiyorum. Hatta geçen gün yorum yazılmıştı oraya, o zaman ben de sorunsuz girebilmiştim. Ama şimdi dediğim gibi Cumartesi’den beri yok.
Ben yazıyı görüyorum ama tuhaf bir şekilde. Açık konuşmak gerekirse, buradaki yazı aparatından kendi The Client List tanıtımımı yazdım, taslak olarak duruyor. O linke göre önce benimki altında da seninki çıkıyor.
Resimler görüntülenmiyor tabii, ikisi de ilkeller. Gerçi internet hızım şu an berbat belki resimler ondandır. Ki güzel denk geldi, bu ikililik yazıya başladığımdan beridir benim için böyle sanırım. Daha önce de gördüm. Onunla bu yan yana ne alaka ben de onu anlarsam güzel olacak.
Bir kere daha girdim, resimler falan da var ama hala 2 yazı alt alta.)
Şimdi anlaşıldı. Aynı başlıkla iki yazı yazıldığında ikisini birden alt alta gösteriyor sistem. aytackara’nın taslağı editör’ler tarafından ve aytackara tarafından görülebiliyor. Ama kalan faniler göremiyor.
Kalan fanilere o taslağı göstermeyeyim derken rpdi’nin orijinal tanıtımı da altında güme gitmiş.
aytackara’nın başlığı değiştirdim, sorun kalmadı. Bir kontrol edin bakalım rpdi ile aytackara.
Düzeldi, buradaki tanıtım sorunsuz görünüyor. Vay be, bileydim isim koymadan falan yazardım ya da başka bir isimle falan. İstesem beceremem ama bilinçsizce karışıklık yaratmışım.
İptal devamları yazarken her birine farklı başlık koymam bir işe yarıyormuş demek ki. Öğrendiğim iyi oldu.
@dkamoy: Tamamdır, ilgilendiğin için teşekkürler. (:
Bir de geçen gün yazdığım yazıda, Jennifer’cığımın o güzel videosunun yanına sıkıştırıvermiştım reklamı, “girin bakın bu yazıya, izleyin bu diziyi” diye. Meğer kaç gündür göremiyormuş millet. İşe yaramamış misyon çalışmalarım.
Twitter mesajlarının son 3 tanesini sağ kolonda gösterecek bişi ekledim az önce siteye. Görünce şaşırmayın.
@dkamoy acımasızca vurmuş gwen’e. ayıp ayıp
Bu Twitter işi güzel olmuş burada @dkamoy çok güzel düşünmüşsün eline sağlık.
@dkamoy: twitter olayı güzel olmuş… orada paylaşılanlar hususi bir sayfa da hak ediyor. mümkün mü bilmem ama 22dakika.org/twitterdan falan diye bi sayfaya yöneltsen bizi orada birikse tüm twitler ve bizler okusak vardı sanki öyle bir eklenti…
@sdy1789 : Eskiden Twitter yaşamıyordu ki bir yerimize koyalım. Ama site tasarımı değişirken bu aklımızda olsun diye not aldım hemen.
tasarım değişirken mi? ben yokken yine i bir değişim kararı çıktı… şuraya yazıyorum rss takibini cebime yönlendiricem en son o olacak
@sdy1789: Yahu davul çalıyor şu yazının altında “değişsin” diye. Değişmesin mi yani?
@dkamoy: değişsin canım değişsin… ben ayrıca mevzu oldu zannettim… malum yazının altını iyice ısıtmak lazım o zaman
@sdy1789: Onu çok ısıtmayalım da yanmasın bence.
O aşamaya geldiğimizde ayrı bir bildiri ile istek önerileri bir araya toplarız diye düşünüyorum. Önce şu taşınma işi bi hallolsun hele.
Yukarıdaki yorumlarımdan birinde bahsettiğim sunucu taşınması işi bu akşam gerçekleşecek.
Hadi hayırlı uğurlu olsun
Demek taşınıyoruz sonunda, hadi hayırlısı @dkamoy.
Bir soru: Peki taşımadan sonra bir takım değişiklikler -hani o konuşulanlar- olacak mı, yoksa o sonraki aşama mıdır?
@alperen4700: Önce bi taşınalım, yerleşelim, sorun var mı bakalım, varsa çözelim. Gerisi sonra.
Olaylar umduğumuz gibi gelişmedi, denememiz başarısız oldu ne yazık ki. Biz de başa döndük. (1 saat içinde geri adım attık. Ama dünyadaki çeşitli DNS sunucuları sağolsun, ön gördüğümden uzun tuttu işi. Site hala birçok kişi için geri gelmemiş halde.)
Bir ara tekrar deneyeceğiz inşallah. Yine haber veririm.
Ben de diyorum hala ayni bura. Benim dun gece saat 10 dan once girdigimde duzelmisti. Haber edeyim..